امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

آموزش ویولن در منطقه 17 تهران

 

آموزشگاه موسیقی بهان با ارائه خدمات منحصر به فرد و شهریه مناسب ، دوره های مقدماتی و پیشرفته ویولن را در تمامی سبک های ایرانی و کلاسیک و به تمامی سنین ارائه می دهد.

در کلاس های ویولن ابتدا هنرجویان عزیز در کلاس های خصوصی شرکت کرده و مقدمات نوازندگی را به سرعت می آموزند و سپس در صورت تمایل می توانند سریعاً به گروه های موسیقی مجتمع آموزشی بهان ملحق شوندتا خود را با انجام تمرینات پیشرفته آماده کنسرت های هنرجویی نمایند .

لازم به ذکر است در این کلاس ها علاوه بر نوازندگی ویولن هنرجویان محترم میتوانند از دوره های تخصصی سلفژ هم به صورت رایگان استفاده نمایند .

 

کتاب های متنوع ویولن از مقدماتی تا پیشرفته به هنرجویان محترم آموزش داده میشود تا آمادگی لازم را جهت نوازندگی در سبک های مختلف ایراتی و کلاسیک به دست آورند.

 
  • آموزش ویولن خیابان فلاح 
  • آموزش ویولن خیابان ابوذر
  • آموزش ویولن خیابان قزوین 
  • اموزش ویولن خیابان زمزم
  • آموزش ویولن میدان مقدم
  • آموزش ویولن باغ خزانه
  • آموزش ویولن خیابان بلورسازی
  • کلاس ویولن
    کلاس ویولن
 
 

 آنچه در مورد ویولن باید بدانید

ویولن سازی است زهی همراه با آرشه ، این ساز اصالتاً مربوط به کشور ایتالیا میباشد . برای نواختن باید آن را روی شانه سمت چپ قرار داد و با آرشه ای که در دست راست نوازنده است نواخته می شود .

کوک سیم های ویولن به ترتیب از زیر به بم است که سیم اول " می " ، سیم دوم "لا "، سیم سوم 'ره' و سیم چهارم "سل" است .

 

تاریخچه ویولن

ریشه یابی ساز ویولن کار ساده ای نیست در نگاره های اروپایی این ساز به سده نهصد میلادی میرسد . در نقاشی های قرن شانزدهم میلادی این ساز با سه سیم دیده می شود . اولین گام پیشرفت در این ساز را میتوان اضافه شدن سیم چهارم دانست . ابعاد و اندازه های ساز ویولن در قرن شانزدهم بسیار تفاوت داشت اما درنهایت استاندارد های ثابتی در این زمینه به وجود آمد . بسیاری معتقدند که ویولن تکمیل شده ساز رباب است . برخی بر این باورند که ساز ویولن از کشور های عربی آمده است .

برخی مخترع ویولن را گاسپارو برتولتی ایتالیایی میدانند . از شاگردان مشهور کاسپارو پرتولتی آندره آمان بود تا کنون بیش از سیصد سال از اختراع اولین نمونه ویولن توسل کاسپارو برتولتی میگذرد . ساز ویولن از پنجاه و هشت قطعه مختلف ساخته میشود و وزن آن چهارصد گرم است .

 

هزینه کلاس های ویولن

شهریه کلیه کلاس های موسیقی از جمله ساز ویولن در آموزشگاه بهان بسیار منصفانه است به همین دلیل هنرجویان محترم از آموزشگاه موسیقی بهان استقبال میکنند .

شعار آموزشگاه موسیقی بهان این است که تعداد زیاد هنرجویان با شهریه کم بسیار بهتر از هنرجویان کم ولی با شهریه بالا است .

 
 

بهترین اساتید ساز ویولن در تهران

آموزشگاه موسیقی بهان با بهره گیری از اساتید با تجربه و خبره همواره تلاش نموده است تا کیفیت آموزش ساز های موسیقی در بالاترین سطح خود قرار داشته باشد . لذا با دعوت از اساتید به نام در سطح تهران همیشه بهترین اساتید در آموزشگاه موسیقی بهان گردهم جمع شده و بهترین گروه آموزشی را تشکیل می دهند .

 

برای شروع به یادگیری ویولن به چه امکاناتی نیاز داریم؟

ساز ویولن ، کتاب های آموزشی توصیه شده از طرف اساتید ، پایه نت ، کیف ویولت و پایه نگهدارنده ویولن.
 
 

از چه سنی میتوان آموزش ویولن را شروع نمود؟

کودکی سن بسیار مناسبی برای آموزش تمامی ساز های موسیقی به ویژه ساز ویولن است کودکان پس از طی نمودن دوره های اُرف سپس میتوانند آموزش ساز ویولن را شروع کنند

 

برای شروع نوازندگی ویولن چه نوع سازی خریداری کنیم ؟

 

توجه نمایید که میزان بودجه ای که میخواهید به این کار اختصاص دهید موضوع مهمی است لذا چنانچه نمیتوانید ساز گران قیمتی تهیه کنید میتوانید با یک ساز آموزشی ارزان قیمت کار آموزش را شروع کنید و بعد از اینکه به سطح حرفه ای رسیدید ساز باکیفیت بیشتری را خریداری نمایید .

 
 

در جلسات ابتدایی چه مطالبی آموزش داده می شود؟

همیشه در جلسات اولیه ساز های موسیقی کار با نت و نت خوانی شروع می شود و هنرجویان با زبان موسیقی آشنا می شوند ، سپس طرز نشستن و به دست گیری ساز آموزش داده میشود و با دفتر نتی که قبلاً تهیه شده است تمرین نت خوانی شروع خواهد شد و پس از آن با قسمتهای مختلف ساز ویولن آشنا خواهید شد.

 

آیا برای خرید ساز ویولن مشاوره داده میشود ؟

یک از خدماتی که آموزشگاه موسیقی بهان به صورت رایگان در اختیار هنرجویان عزیز قرار میدهد مشاوره ی خرید ساز است . با توجه به اینکه هنرجویان مقدماتی ویولن اطلاعاتی از کم و کیف ویولن ندارند در نتیجه هنگام خرید ساز ویولن سردرگم شده و نمیتوانند ساز مناسبی را تهیه نمایند . لذا اساتید محترم آموزشگاه بهان با صبر و حوصله ویژگی های ساز ها را برای هنرجویان ترسیم میکنند تا آنها بتوانند با دقت ساز مورد نظر خود را تهیه نمایند.

 

نویسنده: محمد طباطبائی